/> Hashtag Girl: Šta me je inspirisalo da pišem blog?

Friday, November 11, 2016

Šta me je inspirisalo da pišem blog?

Kao mala sam oko sebe uvek osećala taj specifičan miris, koji me je okružavao u pola dana i pola noći, miris inspiracije. Otvorim laptop, skuvam čaj, sednem i krenem da kucam, strana po strana i već imam početak svog amaterskog romana. Za dva dana mi na pamet padne nova ideja, pa započnem još jedan. I tako sve dok mi memorija nije bila natrpana word dokumentima sa pesmama, pričama i nezavršenim knjigama. Kako da istrošim tu inspiraciju, ali da u isto vreme ne budem vezana jednom temom i ograničavam svoju kreativnost?



Za blogosferu sam saznala preko tetke koja je tada imala amaterski blog o kuvanju, a sada profesionalni kuvarski sajt na kome deli recepte iz svog detinjstva i detinjstva svojih roditelja. Želela sam da probam, ali pošto sam u to doba na kompjuteru znala samo da otvorim igrice i da se igram bankarstva u Excel-u, svašta je imalo oko toga da se poradi. Polako sam zaboravila Blogger i vratila se pisanju raznoraznog sadržaja.

Surfujući internetom, koju godinu kasnije, naletim na blogove nekoliko devojčica koje su moje godište, sudeći po sadržaju, koji su me naveli na pomisao da
dam pisanju još jednu šansu.

I evo me, sad sedim za laptopom, ispijam toplu čokoladu i kuckam za vas još jedan post,  retrosprektivno se u glavi prisećajući svega što je povezano sa mojim postojanjem na blogosferi.
Pravim planove za budućnost, zaklinjući se sama sebi da nikada ne želim trajno napustiti ovo mesto kreativnosti, gde vlada pozitivna energija i gde sam okružena ljudima sličnih interesovanja kao i ja.







Kao što su neki od vas možda čuli, polako se približavai taj dan, kada će blogeri zasijati i imati priliku da uživo prenesu svoju kreativnu energiju, razgovarajući sa čitaocima i kolegama. BBF se održava u aprilu 2017. godine, svi koji pišu blog se mogu prijaviti, dok baš vi, naši čitaoci birate koga želite tamo da vidite. Za više informacija, posetite Balkan Blog Festival sajt. Nadam se da ćemo se videti tamo! ♥


Do sledećeg posta ♥♥♥


4 comments:

  1. Drago mi je da si napisala post na ovu temu! Vrlo je zanimljiv. Povod otvaranja mog bloga je totalno drugaciji, a opet donekle slican, tako da sam uzivala citajuci. Jedva cekam bbf!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Obožavam da čitam postove na ovu temu :) Zaista sjano i tebi dosledno. Jedva čekam bff :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  3. Odličan post! Odavno nisam čitala postove na ovu temu, svaka čast! :)

    stellarbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I follow you,can u pls follow me back?
    http://beautyworld830.blogspot.ba/
    p.s.great post <3

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!