/> Hashtag Girl: Prvi put u popodnevnu smenu?!

Monday, October 3, 2016

Prvi put u popodnevnu smenu?!

Ono po čemu se moja osnovna škola razlikovala od ostalih škola u gradu je bio 'raspored' smena. Od kad je škola počela sa radom, deca od prvog do četvrtog razreda su išla posle podne, a od petog do osmog razreda pre podne. 
Sad kad sam konačno krenula u srednju školu, vreme je da se, osim na nove predmete i profesore, naviknem i na mesečno menjanje smena. Uopšte ne računam to što sam od prvog do četvrtog išla posle podne jer sam tad bila mala i nisam imala mnogo obaveza. Tako da zvanično od danas prvi put krećem posle podne u školu :)



Oktobar je mesec beskonačnih provera i ispitivanja, grejanja stolice i toplih čajeva na pauzama. Kako li ću da prebrodim taj period u posle podnevnoj smeni? Ujutru najbolje funkcionišem kad učim vikendom i tada sve završim za čas, ali što se tiče radnih dana, ne verujem da ću to isto primenjivati na njih. Jednostavno, kada se ujutru budem probudila vreme će proleteti i odjednom ću se naći na stanici i čekati autobus. Planiram da uveče, kad dođem kući, naučim sve i uradim one krupnije stvari za sutra, a one sitnije, kao što je domaći iz engleskog, nemačkog, ostavim za ujutru :)
Poželite mi sreću!


Kako se vi organizujete kad idete posle podne u školu?

♥♥♥



Marija

4 comments:

  1. Kod nas u osnovnoj se svaki tjedan ide drugačije u školu, popodne i ujutro. Nadam se da će ti biti bolje u srednjoj *-*
    This is my life

    ReplyDelete
  2. Ja sam prve dve godine prva smena,a treća i četvrta druga smena.Nikada nisam išla posle podne i ne znam kako je to.Znam samo da se vratiš kući umorna,ne znaš gde ti glava a imaš da naučiš 1000 predmeta :D
    http://natalijabeauty.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Jako kratak post, ali vrlo zanimljiv. Kada sam ja u pitanju, ako ti znaci kao uteha, idem svaki dan razlicito, tipa od 9h do 17/18h, katastrofa :D Nikako da se uklopim a imam gomilu strucnih predmeta.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Meni je definitivno velika sreća što u srednjoj sa smenama stojim isto kao i u osnovnoj- jedna nedelja ujutro, jedna popodne. :) Zaist divan post, draga moja, veoma efektno! <33

    Marsyly

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!