/> Hashtag Girl: Divan dan!

Thursday, September 29, 2016

Divan dan!

Evo me, živa i zdrava :)
Kao što sam obećala u jednom od prethodnih postova, vratila sam se i više neću odsustvovati. U prethodne dve nedelje sam imala dosta obaveza - uklapanje u društvo, ostavljanje dobrog prvog utiska i čekanje rođendanskog poklona (i to je obaveza, i to puna stresa). Utisak - delimično ostavljen jer nisu svi profesori počeli da ocenjuju i propituju, društvo - pišem malo dublje u postu, rođendanski poklon - UPRAVO KUCAM NA NJEMU :) ♥ Pošto sam vešta u informatici (a idem u društveni smer,da) i treba mi za škole obaveze i zabavu, moji su mi za petnaesti rođendan uzeli laptop. Delimično i nisam pisala postove jer mi je stari dojadio, onako spor i nepomičan, pa me evo sa novim.

Juče (28.09.) sam napunila petnaest godina. Tehnički, ja od dvadeset osmog septembra 2015. pričam da imam petnaest godina, ali juče je to bilo zvanično. Za nekoliko meseci ću početi da pričam da imam šesnaest, moraćete se navići, hahah :) Fešta se održava sutra, svi ste pozvani, ako znate adresu.
Planiram da napišem post o tome kako najbolje proslaviti rođendan i o rođendanu uopšte, tako da ga očekujte.

Društvo u novom odeljenju mi je super. Lepo sam se uklopila i drago mi je što imam dobru drugaricu iz osnovne sa mnom u odeljenju sa kojom mogu da širim krug prijateljstva. Svi smo različiti, neko voli da se slika, dok drugi voli da slika, ali nas sve povezuje mržnja prema fizici, hehe.

Odoh sad da pripremam normalne postove, ovo je samo bio uvod u moju dalju aktivnost.

♥♥♥

(nemam potpis na ovom laptopu)

3 comments:

  1. Aaa baš mi je drago da si se vratila nakon kratke stanke... jedva čekam nove postove *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ReplyDelete
  2. Drago mi je da si se lepo uklopila u školici, želim ti svu sreću u nastavku prve godine :) Radujem se novim postovima <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  3. Srećan rođendan draga, sa malim zakasnjenjem! I meni je jako drago zbog toga sto si se uklopila u skoli i sto si sada srecna i ispunjena!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!