/> Hashtag Girl: Worshipping the rain ♥

Monday, August 15, 2016

Worshipping the rain ♥

Znate da vam je kreativnost na nivou (i da mnogo volite hranu) kad vam se mačke zovu Šunka, Krofnica, Seka (bivše Smiljka) i Tigar. Mačka mi se zove Šunka. To uopšte nije čudno, već je kul, da.
Svi treba da nazovu svoje mačiće Šunka, eventualno Salama, Čajna, Kobasica ili nešto mesnatog tipa :)





Nakon mesec dana parenja, manjka vazduha i velikih količina znoja ova kišica mi prija. Delom mi i prija zato što se od mene ne očekuje da budem napolju jer to nikad nisam volela. Dosadno mi je, mrzi me ponovo da instaliram Sims 4 jer smatram da će mi oduzeti dosta dragocenog vremena, a i polako počinjem da prelazim knjige iz engleskog zbog predstojećih 'ispita' na koje idem.



Kratko traje moja motivacija da pravim neku kremastu tortu ili da odmenim baku i napravim neki egzotični ručak, ali navikla sam, to liči na mene, heh. Nisam istrajna u kuvanju, ali ga volim. 
Olimpijske igre bude skrivenog sportistu u meni i polako guglam sportove koje mogu kasno u životu da započnem, a ipak učestvujem na njima. Marija, care. 





Na internetu takođe tražim opremu za streličarstvo (to je ono sa lukom i strelom) jer sam shvatila da je krajnje vreme da krenem da vežbam sport u koji sam maksimalno zaljubljena ♥
Razmišljam u kakvo bi odeljenje mogla upasti, znam nekoliko ljudi koji su upisali isti smer kao ja, ali male su šanse da budemo zajedno. Od pet odeljenja, svi ćemo biti u po jednom.

Sad je vreme da idem napolje i uživam u kiši. Do sledećeg posta, ♥♥♥!



8 comments:

  1. Hahaha baš sam se nasmijala tvojem postu! Jako mi se sviđa kako pišeš i razmišljaš i da... moja mačka prije se zvala Šunka *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  2. Šunka,Salama,to deluje ukusno!Hhahahah!Odličan post! <3


    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    ReplyDelete
  3. Hahah, okej, ako ikada budem imala macu nazvaću je šunka! :) Sjajan post, Marija, uživala sam! :')

    www.marsyly.com

    ReplyDelete
  4. Nisam ljubitelj mačaka ali moja sestra obožava mačke i nazove ih uvek po boji dlake.Izbor imena za mačku je jako kreativan :))

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. A ja reko ja sam jedina koja trazi da trenira sport i jos sa 15 godina. :)

    ReplyDelete
  6. Predivan post! Ja obozavam macke :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Odličan post, jako mi se sviđa <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. http://marijaarmus.blogspot.rs/ pogledajte moj life&style blog nov je

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!