/> Hashtag Girl: Prvi blogorođendan :)

Tuesday, August 9, 2016

Prvi blogorođendan :)

Tek sam sutra zvanično kući, tako da sutra nastavljam sa svojim starim postovima punim kreativnosti i šale :)

Blogorođendan je bio 03.08. Na taj datum prošle godine sam napisala svoj prvi post, diy - kako napraviti torbu od starih farmerki. Jako mi je drago što sam ostala uz blogger i što još uvek pišem jer me ovo opušta i dozvoljava mi da izrazim svoju kreativnost i ispraznim inspiracione 'baterije'.

Hvala vam što ste sve ovo vreme uz mene i što se smejete mojim, hm, šalama? Veliki poljubac vam šaljem! (Uhvatite ga!)

Što se tiče proslave, BTS postova i utisaka sa mora...

Proslava će biti čim se vratim kući. Čekajte, a kako da proslavimo? Dajte neku ideju ;)

BTS postovi kreću takođe kad se vratim i smislim nekoliko DIY-ova i postova na foru saveta, tako da - ubrzo ♥

Utisci sa mora - ŠTO PRE! Svašta moram da vam ispričam i usllikam silne proizvode, pošto mesec dana na moru uopšte nije malo.

To je to za danas, ako sve dobro prođe, već sutra dolazi novi post, ako ne onda prekosutra. Sve u svemu - biće ga!

Vidimo se! ♥

3 comments:

  1. Srecan blogorodjendan, nadam se da cemo ih proslaviti jos puno zajedno! :) <33

    www.marsyly.com

    ReplyDelete
  2. Srećan prvi blogorođendan!Jedva čekam da se vratiš pisanju.Drago mi je što ćeš pisati utiske sa mora. ♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ReplyDelete
  3. Srećan blogorođendan! Želim ti da ih bude još puuuno! ♥


    Novi outfit post na blogu -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!