/> Hashtag Girl: BTS | Roller puškice

Thursday, August 25, 2016

BTS | Roller puškice

Nikad nisam došla u situaciju da su mi očajno potrebne puškice za neki kontrolni ili penaestominutnu. Ali pošto sam veoma kreativna, često su mi padale na pamet razne ideje za njih koje sam kasnije prenosila drugovima koji bez njih ne mogu da dobiju pozitivnu ocenu :')

Uz pomoć ideje koju ćete videti dalje u ovom postu, lako možete kući da napišete vrhunski uvod za pismeni iz srpskog i ni ne trudite se da ga zapamtite. Nastavnici očekuju da nosite korektor na pismeni, zar ne? Logično, jer vam je dozvoljeno jedino da pišete hemijskom, a korektor je jedini način da popravite grešku. Ali ono što nastavnici ne znaju je da se može prepisati i uz pomoć korektora >>



Potrebno vam je:
- obična olovka ili hemijska
- makaze
- beli papir
- prazan roller korektor (kao što možete da vidite, moj na slici je pun, ali iz razloga zato što nisam imala prazan)
- lenjir


Prvo izmerite širinu trake korektora i tu veličinu prenesite na beli papir.


Nakon što ste preneli veličinu i nacrtali traku dužine koja vam je potrebna (zavisi od količine teksta), napišite puškicu na papir i zatim ga isecite.


Trakicu sa puškicom gurnite u roller tako da malo trakice viri kako biste kasnije mogli da je povučete i pročitate puškicu.


I spremno je za upotrebu. Budite sigurni da sedite negde daleko od nastavnikovog vidokruga za svaki slučaj i stavite pernicu ispred sebe da neko ne bi primetio da veoma detaljno zagledate korektor iz rollera. To bi izgledalo čudno i sumnjivo :)





10 comments:

  1. Odlična ideja,meni se nekoliko puta dešavalo da moram napraviti puškicu za nepunih 15 minuta,i obično bih koristila selotejp traku,vodu i papir.Odlična ideja,a ova je još bolja,samo što sam sada srednja,pa i ne želim baš prepisivati,više ću učiti hhaa ali ideja je predobra!
    http://natalijabeauty.blogspot.co.ke

    ReplyDelete
  2. Kraljice! Ideja je vrhunska! Dobra ideja,verujem da će mnogima ovo služiti!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. OMG kako dobra ideja hahahah. Ja se bas i ne snalazim najbolje sa puskicama, ali svima ponekad zatrebaju. Ovo cu definitivno koristiti na pismenom adatku. XD

    Na mom blogu je novi post o polasku u srednju skolu, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Ne želim lagati u mnogim slučajevima mi trebaju puškice i bila sam kraljica u osnovnoj u tome.Ali to je većinom bila fizika :) ovo je odličan način i jako se brzo pravi ♥ jako kreativno!

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Već sam gledala ovo. zaista sjajna ideja. xD

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Iako su puškice moja specijalnost, ovo do sada nikada nisam koristila, hvala ti na ideji, hahaha, fenomenalna je! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  7. Odlicna ideja! Ne koristim puskice toliko cesto, ali kada koristim, obicno se drzim onog klasicnog ispisivanja po rukama hehe ... Hvala sto si ovo podijelila s nama! Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Odlicna ideja! Ne koristim puskice toliko cesto, ali kada koristim, obicno se drzim onog klasicnog ispisivanja po rukama hehe ... Hvala sto si ovo podijelila s nama! Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!