/> Hashtag Girl: Kratko javljanje :)

Monday, July 18, 2016

Kratko javljanje :)

Kratko javljanje od mene :)
Samo da vas obavestim gde sam i šta radim...

Još sam na moru, tako da ovaj post pišem preko telefona, mučenje, i slike koje sam  ubacila ne liče ni na šta jer nisam imala vremena ni lepo da ih uslikam ni editujem.
Na njima možete videti sitnice koje sam kupila u malom makeup haul-u.




Ne zaboravite da je 03.08. blogorođendan!!! ♡ Verovatno ću do tada biti kući i proslavićemo ga kako dolikuje :)

Haj', sad moram ići! 
"Videćemo" se što pre moguće sa jednim normalnim postom i kreativnom Marijom ♡



*potpis koji nemam na telefonu*

3 comments:

  1. Nadam se da se lijepo provodiš. Jedva čekam blogorođendan. I ne nerviraj se zbog slika, uopšte nisu loše. ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nadam se d lepo provodis, draga. :) Moj da se nerviras zbog fotkica, odlicne! :) <33

    www.marsyly.com

    ReplyDelete
  3. Uživaj na moru, nadam se da ćeš se lepo provesti. ❤ Stvarčice su divne, a slike odlične s obzirom da nisi imala dobro osvetljenje ni vremena za edit. ☺❤ <33333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!