/> Hashtag Girl: Kako sam ukrotila svoju kosu?

Wednesday, July 6, 2016

Kako sam ukrotila svoju kosu?

Ne znam na koga sam povukla ovako 'divlju' kosu. Čak ni ne znam kakvu je kosu moja mama imala prirodno dok je bila devojka jer je radila minival :/

Ne mogu da se skoncentrišem na pisanje jer moj laptop ima problema sa 'disanjem' i veoma je glasan. Ugh.

Moja kosa je braon boje, veoma gusta i duga. Lokna se iz korena, ali nisu u pitanju one prave prirodne lokne već živcirajući talasi i 'antene' koje vire na sve strane. Do prošle godine je bila jako suva i lomljiva dok nisam počela da koristim Gliss šampone.
Od njih se moja kosa preporodila, dobila je sjaj i postala mekana na dodir.
Menjala sam dosta Gliss šampona, od crnog do roze i plavog. Nakon više testiranja, crni se pokazao kao najučinkovitiji :)

Pored tog šampona, umesto klasičnog balzama koristim i Gliss plavi sprej za rasčešljavanje. Imala sam iskustva i sa crvenim (koji je za farbanu kosu, a ja sam imala ombre krajeve), ali plavi je nezamenljiv.

A sad kreće priča...
Jednog kišnog dana išla sam do grada. Naravno, moja 'divlja' kosa ne podnosi vlagu pa je odlučila da me obruka na sred autobusa i pretvori se u plast sena. U tom trenutku sam razgovarala sa drugaricom i, hvala joj, spomenula mi je nešto za šta sam tad prvi put čula - silikonske kapi. Rekla je da ona to koristi i da tako obuzdava kosu tokom vlažnih dana. Već sutradan sam otvorila svoj Avon katalog i našla njihove silikonske kapi i poručila ih. Prvi put sam ih probala prošle nedelje na suvu kosu i taj način ne preporučujem jer nakon što sam ih nanela kosa mi je izgledala kao da je nisam prala jedanaest dana. Dala sam kapima drugu šansu, oprala sam kosu i onda ih nanela na vlažnu. Kada mi se kosa osušila, nije bilo ni traga 'antenama' i 'plastu sena' :)


I tako sam živela srećno do kraja života ♥ Hahah :)

2 comments:

  1. Fenomenalan post! Meni kosa posle pranja leti na sveee moguce strane i jako mi je tesko da je savladam. Kosa mi je normalna i mekana na dodir i koristim PALMOLIVE sampon od kaktusa. Posle njega mi je kosa jako mekana i mirise divnooo.

    Misseslandy.blogspot.com -- Novi post!

    ReplyDelete
  2. Drago mi je da se sve dobro završilo. :D ❤ Ja sam oduvek htela loknastu kosu, čak iako bi to značilo da moram više da je negujem. ☺ Ponekad i ja koristim silikonske kapi, ali ne toliko često. ☺❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!