/> Hashtag Girl: Kako izbeći modrice (savet od stručnjaka za dobijanje istih)

Friday, July 1, 2016

Kako izbeći modrice (savet od stručnjaka za dobijanje istih)

Ako ste mislili da ću sad da vam dam savet kako da izbegnete svaki ćošak u kući i imate divne preplanule letnje noge, grdno ste se prevarili. 
Nisam ja osoba za to savetovanje. Noge su mi kao kod malog deteta.

Odatle i ideja za ovaj post. Malo pre, kad sam išla u kuhinju samo da operem ruke, mrzelo me da upalim svetlo (a i bez njega se sve perfektno vidi), okrenula sam se od sudopera i... bum! Na oštru ivicu drške od jedne fijoke sam tako izgrebla butinu da je krenula krv, Boli me :'(

Već, kao suvenir od svoje nove sobe, imam dve modrice veličine Grenlanda. Prolazim ja ležerno pored kreveta da bih došla do radnog stola, noga mi se malčice zanese i, eto.

A što se tiče gore obećanih saveta, pif, 'ajde da podelim svoju mudrost sa vama.

#1. Nađite neku lepu knjigu, izvrnite se na krevet i čitajte, pritom ne ustajući ni da odete do wc-a jer iz toga mogu proslediti gadne povrede.

#2. Pored knjige možete naći i neku zanimljivu igricu na telefonu i igrati je u istom položaju.

#3. Zamolite mamu/tatu/brata/sestru da vas zaključaju u podrum/neku zabačenu sobu sa malo hrane, vode i eventualno telefonom. Podrum/soba ne sme da ima nikakav nameštaj! Uglovi između zidova i poda treba da budu obloženi sigurnosnom gumom, kao i brava!

#4. Obmotajte noge stiroporom/gorepomenutom sigurnosnom gumom/najlonom da biste izbegli povrede.

#5. Ili se jednostavno naviknite na bol i dopustite nogama da se zalete u šta god požele. U prevodu, budite slobodni!

Iskreno se nadam da sam vam pomogla i da ćete poslušati neki od mojih saveta ♥


6 comments:

  1. Haha,bas zanimljiv post! :DOdlicni saveti!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Hahah ovo me baš nasmijalo. Ja sam prije isto bila takva, ali dobro, nemam više puno modrica po nogama hah:D♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Hah veoma duhovito. :D ❤❤
    Ja sam bila majstor za dobijanje modrica, bar jedna dnevno, ali smirila sam se (već 2 dana nisam dobila ni jednu *-*), i razmotriću ideju o podrumu. :D ☺❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ReplyDelete
  4. Hahah veoma zanimljiv post. Super je napisan!

    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 - new post :)
    👙 Use code 'FOREVERBLOGM' on Todiefor.com to get 15% OFF on any of their bikinis 👙

    ReplyDelete
  5. Hahaha,suosjećam sa tobom.Baš si me nasmijala :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Hahahah, sjajan post! Baš sam uživala čitajući. Ja nemam problema sa modricama toliko. :) ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/zaful-swimwear-wishlist.html
    Molim vas kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/vBE1kC

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!