/> Hashtag Girl: Easy COFFEE Life Hacks

Saturday, April 9, 2016

Easy COFFEE Life Hacks

Nije me dugo bilo, ne pišem često postove, ali imam opravdanje za sve to. Da - škola. Verovatno me ni  posle ovog posta ponovo dugo neće biti jer idem na ekskurziju, pa imam probni iz ministarstva, ali ću se potruditi da ubacim neki post ili napišem utiske sa ekskurzije.
║Kako vi napredujete?║


Danas sam odlučila malo da se igram sa kafom, jer ko još ne voli miris kafe?
Što se mene tiče, svaki ćošak u kući i svaki deo moga tela bi trebao da miriše na kafu. Opojnog li mirisa, braćo moja :)



Coffee Parfume

Pls, napravite parfem od kafe (ako već ne postoji).
Ali dok se to ne desi, imam za vaš jednostavno rešenje *wink*
Uzmite koliko god kafe vam je potrebno (zavisi gde sve želite da mirišete) i pomešajte sa isto toliko vazelina. Dobro pomešajte sve dok braon boja bude jedva vidljiva i to nanesite na kožu. 
Miriše divno, zar ne?

Coffee Smell

Pod Coffee Smell podrazumevam miris za kuću/okolinu. Takođe uzmite koliko god kafe vam je potrebno i dodajte nekoliko kapi glicerina. Sve to dobro izešajte i stavite u neku posudicu npr. na sto u dnevni boravak, trpezariju, svoju sobu... Cela prostorija će mirisati na kafu ♥

Ovo je bilo kratko javljanje od mene, ali čim obaveze popuste ja se vraćam vama! 
Poyy ♥


1 comment:

  1. Aaa, bas super post. Dobra tema :) Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se ;)

    lejlaleca.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!