/> Hashtag Girl: Facebook Tag

Saturday, March 12, 2016

Facebook Tag

Pre neki dan mi je palo na pamet da napravim neki novi tag i smislim svoja pitanja, jer volim da izmišljam stvari. Možda već postoji ovakav tag, ali sigurno nisu skroz ista pitanja :)
Razmišljala sam o svojom prvoj profilnoj slici i da li da izbrišem fejs ili ne, ali sam se ipak odlučila da ga ne brišem, jer se sa većinom prijatelja i rodbinom čujem preko njega.

1. Prva profilna slika?

Hm... Mislim da je to bila moja Bratz lutka na belom plastičnom konju. Tada sam bila mala, drugi ili treći razred, pa nisam smela još svoje slike da stavljam.

2. Sadašnja profilna slika?

Sad imam sliku sa belom InstaSize pozadinom gde mi se vidi samo pola dead serious lica, ali mi se slika baš sviđa :)

3. Broj prijatelja?

Upravo sad sam išla da proverim. Imam 196 prijatelja, sve ih znam, da li iz kampova, škole...

4. Imaš li Messenger?

Da, imam ga. Više se dopisujem sa prijateljima preko WhatsApp-a, ali koristim i Messenger, ako neko ne zna moj broj ili nema WhatsApp.

5. Koliko često kačiš slike?

Kačim jednu sliku u mesec dana ili dva meseca, zavisi kad uslikam neki dobar selfi, pa odlučim da promenim profilnu sliku. Nisam ljubitelj kačenja mnogo slika na Facebook, više sam za Instagram i Snapchat.

6. Da li imaš dosta lajkovanih stranica?

Ako odavno imate Facebook nalog, znate moj problem. Tad sam bila mala, sve stranice su mi bile zaniljive, privlačili su me kreativni nazivi i sve sam ih lajkovala. Sad kad vidim šta sam ja sve lajkovala, dođe mi da izbrišem nalog. Imam oko dve-tri hiljade lajkovanih stranica od koji su trećina neke arapske, trećina neaktivna, a trećina je stvarno korisna.

7. Da li si imala neku svoju stranicu?

Jesam, dosta njih. Najuspešnija mi je bila stranica o Vojnoj Akademiji koja je imala pet hiljada lajkova, pa onda 'Sve za devojčive i dečake' (lol) i 'One Direction fans' xD

Sada dosta ljudi briše svoje  Facebook naloge, pa ne znam koga da nominujem, ali ajde, rizikovaću.
Nominujem:
-Teodoru sa bloga Teodora's small world
Anju sa bloga Anja's diary
- Jasminu sa bloga The Fashion Spell
I naravno, ko sve želi da ga uradi, može.

♥♥♥


4 comments:

  1. Tag je super..
    I ja imam isti problem sa stranicama,hah. ♥♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Bravo za ideju. Pitanja su bas dobra. Ja nisam neki ljubitelj samog Fb-a, a slike ne postavljam nikad. No, na Messengeru sam 24/7! ☺

    ❤Budući da je adresa bloga promijenjena, da bi čitaoci nastavili primati obavještenja o postovima trebaju se iščlaniti iz bloga i učlaniti ponovo. Molim vas da to uradite!❤

    zaraslifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja sam jedna od osoba koja nema Facebook, ali mislim da nista ne propustam. U svakm slucaju odlican post.:)

    Na mom blogu je novi posto o tome kako devojke razmisljaju pa pogledaj.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Super tag si smislila! Ja imam fejsbuk, ali ga ne koristim toliko često. Zapravo, koristim ga za dopisivanje i to samo kad sam na kompu. :D Hvala na nominaciji! :*

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!