/> Hashtag Girl: Šta se nalazi u mojim džepovima?

Thursday, February 11, 2016

Šta se nalazi u mojim džepovima?

Nisam ja za te torbe, pismo tašne i novčanike, jer sve dok imam džepove pravilo je ovako: Ako ideš u grad, ponećeš samo stvari koje stanu u džep, a sve drugo ostaviti kući, nebitno koliko je potrebno.

Imam ja torbe u obliku limuna, klasične torbe, razne novčanike i sam bog zna šta još, ali džepovi su džepovi - duboki, tajanstveni i moji najbolji prijatelji.
Možete zamisliti moju realciju kad sam kupila Jeggins (pola farmerke, pola helanke), došla kući i shvatila da su džepovi fejk (lažni). :'(

Šta se nalazi u mojim džepovima? 


Džepovi od jakne (ima ih dosta):


Donji levi džep: klasično labelo, gumica za koju, neka kovanica i zgužvana novčanica od deset dinara. 
Donji desni džep: Sto dinara za užinu koje mi je mama dala to jutro, deset dinara od juče, dvadeset dinara od prošlog meseca i nekoliko kovanica iz prošle godine. Ah, naravno, i pakovanje maramica.

Gornji džep: Pakovanje žvaki od limuna, nekoliko praznih papirića od žvaki.

Džep na rukavu: Još jedno pakovanje žvaki koje nisu za deljenje izgladnelim kolegama iz odeljenja :)

Mrežasti unutrašnji džep: Pakovanje maramica, zgužvana maramica, slušalice (zadnji put korišćene pre deset dana).

Unutrašnji džep sa čičak trakom: Za veliko čudo, ništa.

Džepovi na farmerkama:

Levi džep: Dvadeset dinara od nekog dana, i sama ne znam od kog. Prsten koji me je zažuljao dok sa ga nosila u školi prošlog meseca, pa sam ga skinula i stavila u džep.

Desni džep: Telefon i narukvica koju sam nosila taj dan, ali sam morala da je skinem zbog fizičkog.

Šta se nalazi u vašim džepovima?
Da li su i vaši tajanstveni koliko i moji?

4 comments:

  1. Haha zanimljiv post! Sad tek shvaćam koliko i sama koristim džepove. Nekako mi je najbolje kad imam sve uz sebe, a ne po torbicama i svemu tome hah. :D

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Super post..Uclanila sam se u tvoj blog,uzvrati ♥

    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Jako zanimljiv post! Imaš originalne ideje i odmah sam se učlanila u tvoj blog. Nadam se da ćeš uzvratiti -----> innisall.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  4. Hahaha veoma orginalan post. Ja iskreno nikada nemam ništa u džepovima osim možda mobitela i kojeg papirića od pojedene čokoladice ili nečega sličnog :D
    xoxo ♥
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - nemoj propustiti naš prvi Forëver Blog Day, koji počinje danas (subota) u 13:00 (ako ti nije jasno o čemu se radi, više informacija o tome možeš pronaći na blogu) ♥

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!