/> Hashtag Girl: #Kad sam bila mala: Verovanja (collab)

Sunday, January 24, 2016

#Kad sam bila mala: Verovanja (collab)

Ovo je collab sa Teodorom sa bloga Teodora's small world (njen post pročitajte klikom >ovde<)




Svi smo kao mali imali svoje teorije u koje smo čvrsto verovali, a odrasli nisu želeli da nam govore da ona nisu tačna, jer bi to kasnije zahtevalo dugotrajno tešenje i objašnjavanje.
Odlučila sam da sa vama podelim svoja tri verovanja koja su najduže trajala i zasmejala sve koje su za njih čuli.

#Pupak kao crna rupa?

Sad svi znamo odakle izlaze bebe? E, pa, ja nisam znala. Po mojoj veličanstvenoj teoriji donošenja bebe na svet to je izgledalo ovako - Klasični deo je da mama ode u bolnicu,legne na krevet i ... da, otvori joj se pupak i ispljune dete. Prilično maštovito, ha? Ta teorija je bila na stanju dosta dugo, dok mi moje sveznale drugalice nisu objasnile sve do detalja i bila sam mindblown.

#Božje dete?

Mlada i mladoženja stoje ispred oltara, kažu sudbonosno da i u tom trenutku svemoćni Bog sa malo Abrakadabra stvori zigot u majčinom stomaku. Znači, u sekundi završetka svečane ceremonije majci se stvara dete u stomaku. Zvuči malo nerazumno, ali moja mašta može svašta.

Zapitam se ja ponekad odakle meni te ideje, ali nikad ne nađem odgovor. Neko bi rekao da su mi to roditelji pričali, ali nisu.


#Winx sa 17?

Ako ste gledali Winx ili bili opsednuti koliko i ja (ta manija me nikad neće proći), znate da je Blum postala vila sa sedamnaest godina. Ja, dragi moji, čekam. A šta čekam? Čekam da napunim sedamnaest godina i da mi na rođendan Blum (ili Stela) dođe u kuću krišom i pita da li želim da idem da se školujem u Alfeju. Odgovor je prilično očigledan - da. Zajedno ćemo proći kroz sliku Alfeje u sred noći dok moji budu spavali, ostaviti sve moje stvari, upoznati me sa ostalim vilama i onda saopštiti porodici da odlazim. Naravno, posećivaću ih i sve to.


Ko jedva čeka raspust za nedelju dana? Ova devojka ovde!
Izvinjavam se što nisam jako dugo pisala post, ali samo da se završi ovo polugodište i krene raspust, pa ću biti redovnija.

Još jednom - Teodorin post pročitajte >ovde<. ♥
Drago mi je što smo uradile collab i nadam se da će vam se svideti naši postovi :)

Nek' vam je sa srećom ove poslednje nedelje, koja je poznata po mnogo strašnih testova i ispitivanja, Držim vam palčeve (držite i vi meni) ☺



5 comments:

  1. hahah, WINX zauvek! Imali smo vrlo sličan način razmišljanja, verujem da je većina nas. Baš mi je drago što smo sarađivale :D

    ReplyDelete
  2. Imala sam slicnu teoriju vezanu za pupak, samo sto je meni mama govorila da zene progutaju zvaku i ostanu trudne. Posle svake epizode Winx-a sam se igrala kao ja sam neka od Winx Vila ��

    ReplyDelete
  3. Imala sam bukvalno istu teoriju za pupak, sve do rođenja brata! Dok je on bio u stomaku, ja bih stavljala oko na mamin stomak i promatrala brata. Znam, zvuči kao da sam pala sa Marsa, ali bilo je tako. Winx sam obožavala, a i sad volim da ih gledam :D

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Mislim da ces se nacekati da postanes vila hahahhahahaha

    Na mom blogu je novi post o blogovima pa pogledaj.:) http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Hah, odličan post! I ja sam verovala da će Stella da mi dođe u sobu i odvede u školu za vile kao Bloom. Izgleda da ipak nisam vila, haha. :D

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!