/> Hashtag Girl: Time flies | Favourites & Music Playlist

Sunday, December 27, 2015

Time flies | Favourites & Music Playlist

Četiri dana do Nove godine, a ja nemam pojma šta kome da poklonim. Prethodnih godina sam sve smišljala mesec dana ranije, ali tad nisam bila grozni osmi razred. Grozni, grozni! 
Što se tiče mature, koja bi trebala da nam ublaži sve muke čim je se setimo, od toga nema vajde. Daću vam nekoliko razloga zašto je matura, barem u mojoj školi, ništa.
1. Dečaci su smotani i samo očekuješ da te na kraju pozove njegova majka i pita: ''O, fina devojčice, da li želiš sa mojim sinom na maturu?''
2. Kad dođeš u školsko dvorište svi jure da se slikaju sa tobom. Loš deo je to što se sa tobom slikaju i oni koji te ne podnose ili su te uvek ogovarali, ali sve za Instagram.

FAVOURITES


Anti-mitiser flasteri
Slika je preuzeta sa interneta.

Batiste - Dry Shampoo



Mizeri - Stiven King



O njoj više *OVDE*

Episode - igrica


Ugledala sam reklamu za ovu igricu dok sam bila na Tumblr-u. Jako mi se svidela i želela sam da je instaliram, ali nije moguće da se instalira u zemljama van SAD. Možete da zamislite koliko mi se svidela igrica kad sam ceo dan bila na telefonu i tražila način da je instaliram i - uspela sam!

PLAYLIST:

Hello - Adele
Redfoo - New Thang
Flo Rida - GDFR
Rudimental ft. Ed Sheeran - Lay It All On Me
Shaggy - I need your love


Koje pesme čine vašu plejlistu ovog veoma maglovitog decembra (uskoro januara)?



2 comments:

  1. Eh, ti smotani dečaci. :D Kakva je to igrica? Baš mi je privukla pažnju, možeš li da mi kažeš nešto više o njoj kao i gde si je skinula? :)

    The Fashion Spell

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je Role Play igrica (igrica u ulogama, gde ti biraš šta će tvoj lik reći).
      Možeš je skinuti na ovom linku -> http://www.apk4fun.com/apk/6475/

      Delete

Hvala vam svima na komentarima!