/> Hashtag Girl: My winter essentials

Monday, December 7, 2015

My winter essentials

Tehnički, nije zima. Ostalo je jedno petnaestak dana do zvaničnog početka zime, ali ja se osećam kao da je već počela. Postepeno sam počela da ukrašavam dnevni boravak malim pahuljicama i plišanim medama iz koka-koline praznične serije. Čim prođe Sv. Nikola, u centru grada se otvaraju štandovi sa prazničnim ukrasima, cvećem, balonima i knjigama koje posećuje dosta ljudi, pa i ja. Obožavam da se muvam tuda, iako već sve ukrasim i nemam potrebe ništa više da kupujem, ja uživam samo gledajući te šarene štandove. 

Pa, do otvaranja štandova, jedino nam preostaje da čekamo, a dok čekamo - novi post.




 Verujem da i vi imate stvari bez kojih apsolutno ne možete zimi, bilo da je to kafa, radiator, laptop...
Čim sam spomenula radiator setila sa se svoje drugarice koja, bilo da je petnaest ili pet stepeni, mora da sedi pored radiatora i da ga grli.


Na slici možete videti dosta stvari, od hrane do ćebeta i kesica čaja (?). Kesice čaja sam stavila tu da reprezentuju sam čaj. Nisam mogla tad da ga kuvam, pa sam odlučila malo da uprostim.


Volim čajeve specifičnih ukusa, koje najčešće pravi Milford, kao npr. jabuka i cimet, jagoda i jogurt... Kad u ormariću nemamo više specifičnih ukusa, volim da popijem i neki čaj od crvenog voća.


Neću da pričam nešto posebno o ovoj knjizi, ali ona bi trebala da reprezentuje bilo koju knjigu, jer ćebe+knjiga+čaj+keks=Raj


Ovo je krema iz Oriflame-a sa mirisom jabuke i cimeta. Zamišljam ovu kremu na pedestalu uz sopstveni lajtmotiv (melodija koja je vezana za predmet/lik i ponavlja se svaki put kada se taj predmet/lik pojavi), jer krema je fantastična. Savršene je teksture - ne pregusta i ne preretka, a o mirisu i da ne pričamo. Ako ste ikada pomirisali nešto sa mirisom jabuke i cimeta, znate o čemu govorim.


Voće i voćni sirevi. Voćne sireve sam kupila u Hrvatskoj/Sloveniji (nisam baš sigurna). Slični su siru, zato se i zovu voćni sirevi, imaju voćnu surutku/sok na dnu posudice i baš su gusti. U početku sam mislila da su to klasični voćni jogurtići, ali sam se prevarila. 


 I ova šubara zaslužuje svoj lajtmotiv (ovaj put neka to bude melodija božijeg hora). Kupila sam je pre dve godine u Beču za 10€. 
Vi mi nećete verovati koliko je to mekano i toplo, a tek koliko čuva glavu. Pogona je za grudvanje, valjanje u snegu... :')
Moja mama i dan danas žali što nije sebi uzela jednu i koristi svaku priliku da je i ona nosi.

I to je to od mojih potrepština. Ono ljubičasto-belo što možete videti u gornjem desnom uglu je ćebence, bez kog nijedna zima ne prolazi.

4 comments:

  1. Slike su ti odlicnog kvaliteta. :)
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Odličan ti je post..Slike su predobree <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Divan post,slike su divne!
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/12/05/what-to-to-do-this-weekend/

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!