/> Hashtag Girl: Book Haul

Saturday, December 19, 2015

Book Haul

 Započela sam desetak rečenica i isto toliko ih obrisala, shvatajući da mi je škola isisala svu inspiraciju i volju za životom. Ne mogu da vas lažem. Ali za deset dana je raspust, pa će sve biti kreativnije i duže.
Sinoć je u Laguni održana Noć knjiga i bilo je velikih popusta. Moja drugarica (takođe knjiški moljac) i ja smo zajedno išle i kupile svaka po šest knjiga. Na slikama, koje su lošijeg kvaliteta zbog ružnog vremena, ćete videti mojih šest knjiga i moći ćete pročitati radnju svake..












1 comment:

  1. I ja sam isla na Noc knjige u Laguni, stvarno su popusti bili super. Ja sam kupila samo Vejte Snegovi iz raloga sto planiram da je citam noc u oci Nove godine. Htela sam jos neke knjige ali imam ih dosta neprocitanih sa sajma. :)

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!