/> Hashtag Girl: Fall Outfits

Tuesday, November 10, 2015

Fall Outfits

Bio je ovo veoma brz, ali i kreativan shooting. Bila sam u žurbi, jer sam svom vršnjaku trebala da predajem fiziku. Dobro, ne baš da predajem, ali ga žešće mrzi sam da nauči definicije, pa misli da ću ja da mu stavim prst na slepoočnicu i sve moje znanje će se preneti na njega. Oduvek je bio lenj. 
Nego, da pređemo na outfite.




                                                                   Leaf Angels

Duks - Tally Weijl
Pantalone - Tally Weijl
Ranac - H&M
Patike - Adidas







Bunny and Lace

Pantalone - H&M
Čizme - Deichmann
Jakna - Tally Weijl



What does the cat say?

Majica - H&M
Kardigan - New Yorker
Pantalone - New Yorker
Patike - Deichmann
Tašna - New Yorker




Hvala mojoj drugarici koja je pristala da mi bude model i što je, uprkos mojoj današnjoj negativnoj energiji, bila orna i raspoložena.







2 comments:

  1. Aa super su mi outfiti,Adidasice naaj♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Odlični outfiti :) Treći je vrh :)

    P.S.Pratim te :)

    Fashion Awake

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!