/> Hashtag Girl: Kako preživeti rođendan u rođendaonici?

Wednesday, October 21, 2015

Kako preživeti rođendan u rođendaonici?

,, Evo ti pozivnica za moj rođendan. Dođi u rođendaonicu u 20h. ''
,, Aha, rođendaonica, superiška. ''

Konverzacija održana svaki put kad te neko pozove na rođendan u rođendaonicu.
Ljudi, šta da radim tamo?

Ako ima tvojih vršnjaka, priđi im i započni razgovor.
Verovatno će na svakom rođendanu biti neko tvojih godina i možete sesti u ćošak i pričati, čekajući da se sve to završi.

Zamisli da će ući tvoja Godmother Fairy i doneti nekoliko kutija pice.
Ovo je samo da vas oraspoložim. U rođendaonicama inače nema pice. Možete naći samo neko veoma suvo pecivo ili kiflice sa sirom (0.001g sira).

Nađi neku razonodu.
Ako na rođendanu ima nečeg vezanog za košarku ili odbojku, ja sam za.
Tako i vi možete naći neku razonodu.

Post je veoma kratak, jer sam imala samo ovo da kažem. Mislim, ovo je sasvim dovoljno za preživljavanje.
Imam i pismeni zadatak iz matematike sutra, pa sam vežbala i ne znam gde se nalazim i kako se zovem. Takođe mi je i sva inspiracija isisana.

Želim da vas obavestim da uvodim novu temu na blogu. Tu ću pisati o svojim mišljenjima i svemu što mi se trenutno dešava.

 ♥♥♥


No comments:

Post a Comment

Hvala vam svima na komentarima!