/> Hashtag Girl: Autumn Talk - Faking It, hladno vreme...

Sunday, October 25, 2015

Autumn Talk - Faking It, hladno vreme...

Upoznajte se sa novom temom o kojoj sam vam napisala u prethodnom postu. Ovde ću razgovarati sa vama i ovo će biti nešto kao moj dnevnik. 


Mnogo brzo menjam omiljena godišnja doba i mesece. Jedno vreme mi je bila zima, pa leto, pa do pre pet dana jesen, a sad proleće. Komplikovano, ha? Sve u svemu, volim hladnije vreme, jer tad mogu da se umotam u ćebe i pijem čaj. Ne odgovara mi kiša kad treba da idem pešaka u školu, ali kad sam u kući, a mojima se ne sviđa što sam stalno u kući, apsolutno mi odgovara.
Jesen znači pripreme za utopljavanje. Ja sam se pripremila tako što sam kupilo patofne. Da,da, patofne. Sa kucama. Dok sam ih probavala u prodavnici, jedna devojčica (otprilike dvanaest godina)  me je tako ubitačno i čudno pogledala, da mi se utroba izvrnula. Imam prava da nosim šta hoću i da odrastem kad hoću, zar ne?

Što se tiče Faking It... Ta serija je BAE. 
Kako sam odlučila da je gledam?
Svi gledaju neke serije, imaju maratone i nestrpljivo čekaju nove sezone, pa što ne bih i ja. Pretraživala sam po Popcorn Time-u i Google-u serije i na kraju spala na Faking It. Prva epizoda me je o-ča-ra-la. Za one koji ne znaju, to je MTV serija o sve najbolje drugarice koje se zbog popularnosti pretvaraju da su članovi LGBT-a. Kroz dve sezone serije svašta im se dešava - raskidi, nove veze i svađe. 
Ne znam kad počinje treća sezona, jedino što znam je da će je biti, jer je MTV naručio. Znači, ako gledate neku seriju i znate kad je nova sezona, vama se to sigurno čini daleko, ali budite srećni, jer vi barem znate kad će biti nove sezone. :'(

Napišite mi kako vi provodite vreme i koje serije gledate, možda mi se svidi, pa ću je pogledati.




No comments:

Post a Comment

Hvala vam svima na komentarima!