/> Hashtag Girl: Šta pokloniti drugarici za rođendan?

Wednesday, August 19, 2015

Šta pokloniti drugarici za rođendan?

Pišem ovaj post kao pomoć šta da kupite drugarici za rođendan, ne drugu, jer kod mene dečaci odavno ne slave rođendane i ne znam šta bih im poklonila da slave.
 Usput, ovaj 'čika' ne izgleda prikladno za post, ali sam imala izrazitu želju da ga ubacim.


 Da li kupujete poklon za najbolju drugaricu ili drugaricu sa kojom se i ne družite baš puno?

Ako kupujete poklon za najbolju drugaricu, to bi trebalo biti nešto simbolično, dokaz vašeg prijateljstva. Npr. kupite oglasnu tablu i na nju zakačite vaše zajedničke slike i neke birthday quotes.
To je jedna ideja, a druga je da kupite BFF ogrlicu ,znate, onu iz dva dela, pa jedan deo ide vama, a drugi njoj. Treća ideja, i poslednja, je , ako voli plišane igračke, da joj kupite veeeelikog medu.

Pod 'drugarica sa kojom se i ne družite baš puno' mislim na neku drugaricu iz odeljenja sa kojom razmenite 3-4 reči dnevno ili devojčicu koja vas je pozvala na rođendan zato što zove celo odeljenje (ima još vrsta, ali ja sam nabrojala samo te dve). Njima se inače (kod mene) poklanja set - kupka, losion za telo, eventualno sunđer za kupanje. Možete joj pokloniti i knjigu za koju mislite da će joj se svideti. Ako je toj drugarici rođendan pre početka nove školske godine, poklonite joj futrolu i svesku ili čak neku drugu potrepštinu za školu.

Na rođendan vas je prvi put pozvala jedna devojčica i ne znate šta voli, šta u tom trenutku? Jednostavno je pitajte šta želi. Ako je njen odgovor ono klasično 'ne znaaam', kupite joj majicu ili gift karticu u iznosu od 1000 ili više dinara (ima ih u Terranovi).


4 comments:

  1. Nikada nisam tako razmišljala. Saveti su odličnii, pogotovo ovaj deo za najbolju drugaricu. Ako želiš poseti moj blog i učlani se. :)

    ReplyDelete
  2. OKEJ, SLIKA HAHAHAHA TOTALNOO JAA ☺☺
    Ne idem puno na rođendane, jer ni ja svoj ne slavim pa me niko ne zove. Jedino najbolje drugarice, ali nikad nisam ovako razmišljala. Ja uglavnom kupim šolju, a kada kupim nešto lepše ona slika mi baš odgovara. xD

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago mi je sto si se pronasla :D

      Delete
  3. Odlične ideje, jako korisno hehe ;)<3


    http://sarahmakeupp.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!